컨텐츠 바로가기

  • LOGIN
  • JOIN
  • MYPAGE
  • CART
  • ORDER
  • WISH LIST
  • 즐겨찾기
검색검색

PROJECT DOLL



현재 위치

  1. 게시판
  2. NOTICE

NOTICE

프로젝트돌 공지사항입니다.

게시판 상세
제목 제26회 서울 프로젝트돌(9월 16일) 전시참가자 모집 안내 - Seoul ProjectDoll(16th Sep, DDP) Guide for Doll Artists
작성자 프로젝트돌 (ip:)
  • 작성일 2023-05-22 20:16:21
  • 추천 1 추천하기
  • 조회수 579
평점 0점













안녕하세요, 프로젝트돌 마녀, 바실리사 입니다.


Greetings, This is ProjectDoll Witch Vasilisa.





26회 서울 프로젝트돌

추진 일정을 안내해드립니다.






2023년 9월 16일 (토)



동대문 디자인 플라자(DDP) 에서 행사를 추진하게 되었습니다





이에 따라, 제26회 서울 프로젝트돌에 참가하실

전시 참가자분들을 선착순 모집하오니,

관심있으신 딜러분들께서는 참고 부탁드립니다.



...



부스 신청은 단일 부스로 고정되어 있습니다.

참가를 원하시는 딜러분께서는 아래링크로 신청 부탁합니다.

↓ 하기 버튼(or URL)을 누르면 참가신청서로 연결



https://naver.me/5QG4odoq







Here We notice the next Seoul ProjectDoll Event Schedule.



The 26th Seoul ProjectDoll

is going to be held in Dongdaemoon Design Plaza (DDP),

At the 19th September.



So here we notice that the doll artists registration begin.

Registration of artists will be done by first come first served basis.



...



If you want to participate, Please use the below Dealer Registration URL.



...



↓ Press the following button (or URL) to connect to the application form



https://naver.me/5QG4odoq







★개인정보 처리방침 안내★

https://blog.naver.com/projectdoll/220986473200





※ 유투브, 트위터, 블로그, 인스타 홍보를 위한 

사진을 첨부해주세요.(1~3매)

사진 준비가 늦어지는 경우 행사 2주 전에는 꼭 보내주세요. 

(파일크기 20MB 이하)

메일 제목에 부스명 / 홍보사진 문구를 작성해주세요.





참가를 원하시는 딜러만 신청서 보내주시고,

문의글은 안부글이나, 메일을 이용해주세요.

감사합니다 :)







<제26회 서울 프로젝트돌 - 행사 추진 안내>



https://youtu.be/tVjaJFaXpqk


 









 행사 개최 안내 ◈


일시: 2023년 9월 16일(토) 정오 12시~오후 5시 (5시간) 

장소: 동대문 디자인 플라자 (DDP)

크기: 일반 1부스 1800 X 760 mm 

(※ 반부스는 모집하지 않습니다.)

(※ 최대신청가능 부스는 6부스입니다.) 

(*기본 1부스당 2개의 의자가 제공됩니다.)

기본 제공: 의자(1부스 2개), 프로젝트돌 봉투, 명찰, 손소독제, 촬영 가능/불가 스티커. 카드결제 가능 스티커, 물













◈ 부스 신청 안내 ◈


제한 수량 내 선착순 마감

(*행사장 내 체류 가능 최대 부스 초과 시, 선착순 마감 예정)


https://naver.me/5QG4odoq


※ 딜러리스트는 통상 행사 2~3주 전 공개합니다.


project_doll@naver.com






◈ 딜러안내사항 ◈


1) 방역 규정 (방역 패스 폐지 정부지침)

+ 상주 가능 최대 인원 제한 폐지

(1부스당 딜러 본인을 포함한 입장 가능한 총 스텝의 숫자는 최대 3인입니다.) 

(1부스당 1명의 추가 스텝 입장이 가능합니다.)

(행사장 내 안전관리를 위한 조치이오니 양해부탁드립니다.)

+ 백신 접종 여부 및 항원 검사 불필요

+ 행사일정에 적용되는 정부 방침을 따름,

https://blog.naver.com/projectdoll/222597154448


2) 부스 참가 규정

+ 참가결정 후 행사 당일 무단 불참시 다음 행사에 참여할 수 없습니다.

(불참시 주최자에게 알려주시면 패널티 없습니다)

(신중한 행사참여 부탁드립니다. 갑작스러운 취소는 행사에 피해를 줍니다.)

+ 인접부스 신청은 서로 동의 하에서만 신청 가능합니다. 

(상호 동의되지 않았다면 인접 부스 신청은 불가하오니 참고부탁드립니다.)

+ 최대 신청가능한 인접부스의 개수는 3개입니다.

(부스 배치 간격과 관련된 안전관리 규정에 의한 조치이오니 양해부탁드립니다.)

+ 지인방문시 단순 방문일 경우 행사장 외부에서 부탁드립니다.

+ 이전 행사 참가 시, 차회 행사의 사전부스 참가가 가능합니다.

+ 일반 신규 부스 참가는 선착순입니다. 

+ 대기부스 발생 시 대기번호를 안내해드리며, 추가로 딜러 참가가 가능한 경우, 순번대로 안내해 드립니다.


3) 행사장 입장 및 판매규정

+ 딜러 입장시간은 오전 9시 30분 부터 가능합니다.

+ 11시55분부터 12시까지는 선입장 고객님들의 입장이 이루어지는 관계로 딜러입장이 일시적으로 제한될 수 있습니다.

+ 판매는 행사가 시작되는 정오 12시부터 판매해주세요. 이전에 판매시 패널티가 있습니다

+ 부스참가자의 구매가능시간은 정오 12시 30분 부터입니다. 이전에 구매행위 적발시 패널티가 있습니다.

+ 행사 관람객 마감시간인 4시 30분까지는 자리를 지켜주십시오.

+ 중도에 퇴장하는 경우 관람객 및 참가업체, 행사에 피해를 주게 됩니다. (사유시 주최자에게 알려주세요)

+ 카피 인형 판매 및 전시는 금지되어 있습니다. 카피 인형 발견 시 주최측에 신고 부탁드립니다.

+ 행사장 내부에 발생하는 모든 딜러분들의 구매대기줄을 모두 관리해드리지는 않으며 구매대기줄은 직접 관리하셔야 합니다.

+ 구매대기줄이 지나치게 길어지지 않도록 판매속도의 조절을 부탁드립니다.

+ 딜러의 공간에 돗자리를 펼치고 인형놀이를 하거나 이동 및 타 부스에 피해가 되는 행동을 하지 말아주세요.

+ 개인정보처리방침 https://blog.naver.com/projectdoll/220986473200


4) 불법 촬영 및 도난관련 규정

+ 관람객을 대상으로한 사진/동영상 촬영은 금지되어 있습니다.

+ 촬영은 부스를 대상으로 해당 부스 딜러의 동의하에서만 가능합니다.

+ 내부에서 도난발생시 주최측에 신고해주시면, 경찰에 인계 및 CCTV 분석, 방송, 제보 요청 등 필요한 모든 조치를 하실 수 있도록 도와드립니다. (경찰 입하시에만 CCTV확인이 가능하오니 참고부탁드립니다.) 

 






◈ 부스비 환불규정 ◈


~행사일이 30일이상 남은 시점 100% 환불 / 행사 30일 전 환불 불가 (2023년 3월 30일 까지)

(*자체 행사 연기 시 100% 환불 또는 이월 예정)


※ 2021.02.16. 개정


※ 행사 대관료를 30일 이전에 잔금을 치루므로 갑작스러운 불참으로 인한 환불이 어렵습니다.

신중한 행사참여 부탁드립니다. 갑작스러운 취소는 행사에 피해를 줍니다.


※ 프로젝트돌의 주요 행사 대관 장소는 천재지변을 포함한 어떠한 사유로도 대관 취소가 안되기 때문에, 

행사일이 임박한 시점에서의 부스비 환불 조치는 불가능합니다.


※ 행사일이 임박한 시점에서 갑작스러운 취소나 환불이 불가능 하므로 신중한 행사 신청을 부탁드립니다.

 











◈ 부스 할인 & 특전 이벤트 ◈

1. 경품제공 부스할인

- 참가 신청시 네이버 폼에 경품제안서 기재부탁드립니다.

- 추가로 메일문의도 가능합니다.

 






◈ 행사 문의 ◈




project_doll@naver.com / 안부글 

 







◈ 행사장위치 ◈

서울특별시 중구 을지로 281

동대문 디자인 플라자 아트홀


https://ddp.or.kr/?menuno=228





◈ Event Basic Information ◈

Date: September 19th, 2023 (Sat) 12pm-5pm (5 hours)

Location: DDP(DongDaeMoon Design Plaza). Seoul

Booth Size: General 1800 × 760 mm 

Up to 6 booths that you can apply for.

You can't add chairs

(*Two chairs are provided per basic booth.)

(*Please understand that this is an inevitable measure to comply with quarantine measures.)

Basic offer: chair (2 booths), garbage bag, name tag, hand sanitizer

 

◈ Booth Application URL ◈

Booth application - Closed on a first-come, first-served basis until 2 weeks before the event date.

Please Click Below URL for Participation!

https://naver.me/5QG4odoq

◈ Rule for Dealers ◈

1) Quarantine Measures (From 1st March 2022 ~ ).

+ The total number of steps per 1 booth is not limited.

(Additional step is allowed 1 person per 1 booth. If additional staff entrance is required, Please check when you apply.)

(Please understand that this is an inevitable decision based on the guidelines for distancing in the venue.)

+ South Korea Government Quarantine Policy

https://blog.naver.com/projectdoll/222597154448

2) Rule for participating in the event.

+ If you do not attend the event without informing in advance after the decision to participate, you cannot participate in the next event. 

(If you can't attend, please let us know in advance. Then there will be no penalty.)

(Please participate in the event carefully. A sudden cancellation damages the event.)

+ You can apply for up to six booths.

+ Two chairs are included in the first booth, and the half booth is not available.

+ All participants are guaranteed to be given the chance to participate the next event by Advance Booth.

+ General Booth Dealer application is done by first come first served basis.

+ when you have to wait for booth registration, we will provide waiting number, And let you know when it is your turn.

+ Applications for adjacent booths can only be made with mutual consent.

(If mutual consent is not premised, you cannot apply for an adjacent booth, so please refer to it.)

+ The maximum number of adjacent booths that can be applied for is 3.

(Please understand that this is a measure under the safety management regulations related to the booth arrangement interval.)

+ If it's a simple visit when you visit an acquaintance, please meet outside the venue. Admission fee will be charged when entering the building. 

3) Entrance and sales regulations at the venue.

+ Dealer admission time is available from 9 a.m.

+ Dealer entry may be temporarily restricted due to the entry of pre-entry customers from 11:55 to 12:00.

+ Please sell the products from the noon when the event begins. There's a penalty for pre-sales.

+ The available time for booth participants to buy something inside the venue is from 12:30 pm. 

(For dealers, there is a penalty if buy something before 12:30 pm)..

+ Please stay until 4:30 p.m., the deadline for visitors to the event.

+ Leaving in the middle will damage visitors, participating companies, and events. (Please let the organizer know)

+ Copy dolls are prohibited from being sold and displayed. If you find a copy doll, please report it to the organizer.

+ We don't manage all dealers' waiting lines inside the venue, but you have to manage the waiting lines by yourself.

+ Please adjust the sales speed so that the waiting line for purchase does not get too long.

+ Please do not use the mat in the dealer's space and play dolls or move or do anything that damages other booths.

+ Privacy policy https://blog.naver.com/projectdoll/220986473200

4) Regulations related to illegal filming and theft.

+ Photography/video shooting for visitors is prohibited.

+ Filming is only possible with the consent of the booth dealer.

+ If you report it to the organizer in case of theft inside, we will help you take all necessary measures such as handing it over to the police, analyzing CCTVs, broadcasting, and requesting reports.

(Please note that CCTV can only be checked when entering the police.)

 

◈ Refund rules for events ◈

~100% refund with more than 30 days left of the event date / No refund 30 days before the event

(*If the event is postponed, 100% refund or carry forward will be made.)

2021 Revised on 2021.02.16.

The event rental fee will be paid 30 days before, so it is difficult to refund due to a sudden absence.

Please participate in the event carefully. A sudden cancellation damages the event.

Since the rental location of the main event of the ProjectDoll cannot be canceled for any reason, including natural disasters,

It is not possible to refund the booth fee at the time the event date is imminent.

 

◈ Booth discount event ◈

1. Discount on the booth for prizes.

- When applying for participation, please fill out the prize proposal on Naver Form.

- You can also inquire by mail.

 

◈ Inquiries about the event ◈

project_doll@naver.com 

 

◈ Location of the venue ◈

https://ddp.or.kr/?menuno=228










첨부파일
비밀번호 수정 및 삭제하려면 비밀번호를 입력하세요.
관리자게시 게시안함 스팸신고 스팸해제
목록 삭제 수정 답변
댓글 수정

비밀번호 :

수정 취소

/ byte

비밀번호 : 확인 취소


이전 제품

  • 상품
  • 상품

다음 제품

TOP